موفق ترین هدایای تبلیغاتی پایان سال چیست؟
نوشته شده توسط : حسین احمدی

یکی از هدایای تبلیغاتی که معمولاً در اواخر سال در سررسید یا به طور مستقل توسط شرکت ها تهیه می شود و بین مشتریان و شرکا توزیع می شود ، تقویم رومیزی است. در پایین صفحه به طور خلاصه وقایع مهم هر ماه آورده شده است. با انتخاب یک یا چند عکس که با خلاقیت در تمام صفحات قرار گرفته اند ، می توانید یک تقویم زیبا ایجاد کنید. با طراحی تقویم و خاص جلوه دادن آن در چاپ و ساخت ، می توانید افراد بیشتری را به سمت برند خود جذب کرده و قدرت کسب و کار خود را افزایش دهید. هنگام چاپ ، شکل و فرم صفحه به طور کلی مشخص است ، و هنگام چاپ خصوصی ، همه چیز در گروه شما است و شما می توانید به راحتی ایده خود را در آن تحقق بخشید.

می توانیم تعداد کمی تقویم رومیزی را با طلاکاری در تقویم کاری سفارش دهیم. معمولاً هنگام طراحی صفحات برای تقویم رومیزی و در قسمت قسمت تقویم ، یک فضای خالی در نظر گرفته می شود تا طرح ، متن یا آرم شرکت حمایت کننده در این قسمت قرار گیرد. اندازه این تقویم ها معمولاً گسترده تر است ، اما کمی بیشتر از تقویم رومیزی ماه است. اما تقویم ها در واقع بروشورهای جادویی هستند. همچنین ، اگر تقویم شما دارای چندین صفحه است ، مطمئن شوید که تصویر یا تصاویری که برای هر ماه انتخاب می کنید ، محصولی را نشان می دهد که تمرکز آن بر فروش آن ماه است. اگر طراحی تقویم رومیزی اهواز از قبل به پایان رسیده باشد ، زمان تحویل چاپ تقویم رومیزی اهواز در مقایسه با خدمات چاپ و چاپ پس از چاپ که باید روی آن چاپ شوند ، بین 7 تا 10 روز کاری طول می کشد.

بنابراین برنده کسی است که این تقویم را زودتر به مخاطبان خود تحویل دهد. چاپخانه اختصاصی ما همچنین به شما امکان می دهد هنگام چاپ صفحات تقویم خود ، کیفیت چاپ را کنترل کنید تا دقیقاً همان چیزی را که می خواهید ، بگیرید. راحتی و سهولت تهیه ، تنوع زیاد ، قیمت های متفاوت از ارزان ترین تا گرانترین کالاهای تبلیغاتی ، حمل و توزیع در بین مشتریان جنبه مطلوبی برای این هدیه تبلیغاتی ایجاد کرده است که در کنار هم تقویم رومیزی تبلیغاتی را به گزینه ای ایده آل برای هر نوع و همه شرکت ها با هر میزان درآمد و توانایی می توانند این هدیه تبلیغاتی را تهیه و توزیع کنند. در میان طیف گسترده ای از هدایا ، سررسیدها و تقویم های رومیزی جایگاه ویژه ای در بین شرکت ها و سازمان ها دارند.

مطمئناً ، همه مایلند چیزهای رایگان دریافت کنند. در حالت ایده آل ، تصاویر و محتوای متنی را انتخاب کنید که منحصر به فرد یا مربوط به نام تجاری شما باشد. هنگامی که طرح و تصاویر را برای صفحات تقویم خود انتخاب کردید ، زمان چاپ آنها فرا می رسد. در واقع ، استفاده از تصویر مناسب در تقویم باعث می شود مخاطب به محض دیدن تاریخ ، به گذشته نگاه نکند. مرکز واجات گستر با از بین بردن واسطه ها بدون کاهش کیفیت تقویم ، به مشتریان خود وعده ارائه تقویمی ارزان و زیبا را می دهد. بنابراین می توانید از ارزان ترین تبلیغات یک ساله استفاده کنید. به خاطر داشته باشید که در چاپخانه ما چاپ تقویم رومیزی ارزان است و می توانید آن را با کمترین قیمت ممکن خریداری کنید.

تصویر تقویم ها باید به قدری جذاب باشد که بتواند توجه مخاطب را به خود جلب کند ، حتی اگر آنها تاریخ روز را بدانند. اگرچه ممکن است استفاده از اندازه های خاص و منحصر به فرد توجه بیشتری را به خود جلب کند ، اما اگر هزینه های تبلیغات از اهمیت ویژه ای برای شما برخوردار است ، به خاطر داشته باشید که استفاده از اندازه های سفارشی معمولاً هزینه بیشتری دارد. اما آنچه در نتایج نظرسنجی بیشتر به چشم آمد این بود که پیام های چاپی ، مانند پیام هایی که در تقویم های تبلیغاتی بودند ، بیش از حد انتظار محبوب بودند. اگرچه تقویم ها انواع مختلفی مانند دیوار ، جیب دارند. اما هیچ کس به تقویم رومیزی نزدیکتر نخواهد بود.

موفق ترین هدایای تبلیغاتی پایان سال چیست؟ تقویم رومیزی یکی از اصلی ترین هدایایی است که مشتریان همیشه از آن استقبال می کنند. به شما امکان می دهد بدون هیچ نقصی دقیق ترین برنامه ریزی را داشته باشید. می تواند مشتری را در مورد تجارت آگاه کند. تقویم رومیزی تبلیغاتی می تواند به عنوان یک هدیه تبلیغاتی به مشتری در ازای خرید و همچنین تبلیغات همزمان برای فروشگاه ، شرکت یا سازمان شما استفاده شود. به عنوان یک هدیه تبلیغاتی مشتری را راضی می کند و او بارها و بارها و هر بار که از آن استفاده می کند از آن استفاده خواهد کرد ، این یک تبلیغ رایگان برای شما خواهد بود که بسیار مورد استفاده قرار می گیرد.

همچنین اگر از پایه غیرسخت استفاده می کنید ، می توان آن را در پشت و کنار چاپ کرد. از MDF یا چوب در پایه چوبی به عنوان پایه استفاده می شود همچنین نوعی پیشخوان هفتگی نیز وجود دارد که البته به دلیل افزایش دال ها و افزایش فنر ، قطر تقویم کاری افزایش یافته و آن افزایش قیمت ثبت نام کنید تا از این تقویم های تبلیغات خود بهره مند شوید. به شما امکان می دهد میز کار خود را زیبا کنید. این نوع تبلیغات را می توان یکی از موثرترین بازاریابی ها دانست روش های شما ، زیرا پایین ترین قیمت نتایج خوبی را برای مدیران ، سازمان ها ، شرکت ها یا صاحبان هر نوع حرفه دیگر به ارمغان می آورد.





:: بازدید از این مطلب : 105
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 5 خرداد 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: